Verzenden – Oletti

Collectie:

Verzenden


Hi Manon! Bij Oletti streven wij ernaar om ervoor te zorgen dat je product binnen 1 tot 5 werkdagen geleverd wordt. Als je iets op Oletti besteld, zal de verkoper zijn best doen om het product zo snel mogelijk te versturen. Als je bestelling door de verkoper verzonden is ontvang je van ons doorgaans een Track & Trace code waarmee je je bestelling kunt volgen. In sommige gevallen, bij speciale verzendingen van bijvoorbeeld grote producten, kan het voorkomen dat de verkopende partij direct met jou contact opneemt om een bezorgafspraak in te plannen. Zo mis jij jouw pakketje nooit en hoeft de pakketdienst niet onnodig extra kilometers te maken. Ook goed voor het mileu!

Bij grotere producten is het mogelijk dat de levertijd afwijkt van de 1 tot 5 werkdagen. Mocht dit het geval zijn dan zullen wij dit expliciet aangeven. Uiteraard streven we er bij Oletti naar om je bestelling zo snel mogelijk op je stoep te hebben zo dat jij van je aankoop kan genieten.

Hee Thomas! Er bestaat een kleine kans dat het product wat je hebt besteld helaas niet meer geleverd kan worden. Dit is uiteraard erg jammer, maar wij zullen er dan ook voor zorgen dat je dit meteen te weten komt. Vervolgens zullen we het aankoopbedrag meteen terugstorten op je rekening waarmee is betaald.

Goede vraag Reinoud! De bezorger heeft waarschijnlijk een briefje in je brievenbus achtergelaten. Hierop is aangegeven of het pakket bijvoorbeeld bij de buren ligt, bij een pakketpunt in de buurt, of wanneer hij nog een keer langs komt. Is er toch nog onduidelijkheid? Dan kan je altijd contact met ons opnemen via de gouden button onderin je scherm en zullen we je zo goed mogelijk proberen te helpen om je pakketje op te sporen.

Hi Jamal! Als je bij Oletti iets besteld, dan wordt de desbetreffende verkooppartner opgedragen om de verzending in orde te maken. Je kan informatie over deze partners vinden bij elk product op Oletti. Mocht er iets mis gaan, neem dan contact op met Oletti, dan zoeken wij voor je uit waar het mis is gegaan en lossen dit voor je op.

Onze verkooppartners kiezen zelf met welke bezorgdienst ze je bestelling verzenden. Je ontvangt na de verzending van je bestelling informatie over de bezorgdienst die jouw bestelling komt brengen.

Ha Erica! Het is erg vervelend als er onduidelijkheid bestaat over je bestelling. Als deze nog niet geleverd is, kan je altijd contact met ons opnemen via de gouden button onderin je scherm. Wij zullen dan kijken waar je bestelling gebleven is en proberen hem zo snel mogelijk alsnog bij je te bezorgen. Het is handig om je ordernummer bij de hand te houden, dan kunnen wij je zo goed mogelijk verder helpen.

Hee Julia! Bij Oletti zorgen wij er altijd voor dat jij geen verzendkosten hoeft te betalen.

Hi Nora! Oletti heeft geen fysieke winkels dus ophalen in een winkel is helaas niet mogelijk. Ben je toevallig niet thuis om je bestelling te ontvangen? Je kan je bestelling dan gemakkelijk bij een pakketpunt bij jou in de buurt laten bezorgen.

Goede vraag Herman! Dit is helaas nog niet mogelijk, maar we zijn hard bezig om levering buiten Nederland snel wel mogelijk te maken. Schrijf je in voor de nieuwsbrief als je de eerste wilt zijn die het hoort als we zo ver zijn!